Mamy w UK

5 lata 10 miesiąc temu #376754 przez olencja
Czesc
Fajnie, ze ktos sie odezwal. My mieszkamy w Londynie. Niedawno przeprowadzilismy sie do wschodniej czesci. A Ty z ktorej czesci okolic L?
To Twoja juz duza jest ;) Moja to ciagle kruszynka taka. Ma prawie 4.5 miesiaca i jest przeslodka. Ale jestem pewna, ze kazda mama tak powie o swoim dziecku.
Pozdrowionka

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 10 miesiąc temu #377645 przez _aga86_
Ja mieszkam za zachod od centrum Londynu. Niedaleko lotniska Heathrow :) Pewnie, ze kazda mama uwaza swoje dziecko za najcudnowniejsze na swiecie :) Pozdrawiam

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 3 miesiąc temu #507464 przez Gravity
Witam
Mam poważny problem gdyż: jestem 12 tyg ciąży od 2 dni mam plamienia w niewielkich ilościach nie zakalam wkładki ,ale gdy skończę siusiu i się podcieram mama brązowy śluz na papierze.
Wczoraj byłam u lekarza 1 kontaktu powiedziała ze to normalne,lecz wieczorem 3h miałam silne bóle podbrzusza,(powiedziała bym ze to były skurcze)
Nie wiem co robić i gdzie się udać mieszkam w Anglii.
Proszę o pomoc.

Mama Anioleczkow [*]

Jessica Kocham Cie Nad Zycie!!!

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 3 miesiąc temu #507468 przez olencja
Witam, ja mialam podobnie. Pobieglam do polskiego ginekologa i dowiedzialam sie, ze to rzeczywiscie czeste na poczatku ciazy, ale nigdy nie wiadomo w ktorej czesci macicy zluszcza sie naskorek, wiec najlepiej sprawdzic. Zrobila mi USG, dzidzia byla na swoim miejscu, wiec przestalam sie zamartwiac. Mozliwe tez, ze powiedziala mi tak, bo to byl prywatny gabinet i musialam placic za badanie, wiec ona zarobila. Ale dla mnie to byla tez okazja, zeby zobaczyc swojego skarbeczka ;), wiec bardzo chetnie biegalam. Moj maluch ma juz prawie 11 miesiecy i nic sie nie dzialo. W 12 tyg bedziesz miec robione USG w szpitalu, zapytaj polozna.
No i gratuluje ciazy!!! Czekaja Cie wspaniale chwile :lol: Daj znac jak sie czujesz :)
Pozdrowionka

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 3 miesiąc temu #507702 przez Gravity
Dziękuję ze ktoś się udziela w temacie,ja nadal do jutra muszę czekać na to 1 usg.Staram się niemartwi:)

Mama Anioleczkow [*]

Jessica Kocham Cie Nad Zycie!!!

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 3 miesiąc temu #515850 przez dominiczzkka
cześć :) też mieszkam w uk, tylko że w glasgow i jestem w 31tc :) dobrze, że nie jestem sama na tym forum z wysp :) pozdrawiam was dziewczyny !

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 3 miesiąc temu #515926 przez olencja
Gravity i jak poszlo USG? Mam nadzieje, ze wszystko ok z dzidzia.
Dominiczzkka, witamy na forum ;) Moze wreszcie cos sie ozywi, bo cicho tu bardzo. A czekasz na dziewczynke czy chlopca? Napiszcos on sobie, jezeli chcesz oczywiscie :lol:

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 3 miesiąc temu #516051 przez Gravity
Nie nic nie jest ok:(na usg które zrobili mi 27.12.12 w 12 tyg okazało sie ze Nasz Aniołek zmarł sobie 6tc5dniu:(już mnie wyczyścili tabletkami .Jutro kontrolne usg czy jest wszystko ok

Mama Anioleczkow [*]

Jessica Kocham Cie Nad Zycie!!!

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 3 miesiąc temu #516054 przez Gravity
Laseczka Nam było wszytko jeno byle zdrowe a teraz nawet nie ma nic oprócz żałoby żalu smutku i rozpaczy w sercu:((( Jak chcesz kliknij na gg44582434

Mama Anioleczkow [*]

Jessica Kocham Cie Nad Zycie!!!

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 3 miesiąc temu #516169 przez olencja
Ojej, kochana, tak mi przykro :( :( :( :( :( :( :(
Duuuuzo tulaskow :dry:
Domyslam sie, co musisz czuc, to koszmarne. I to juz w 6 tyg, a Ty ciagle myslalas, ze wszystko ok. Ale pocieszajace jest to, ze moze natura sama wie co jest najlepsze i moze cos z nim bylo nie tak, moze mial jakas wade i dlatego sie nie utrzymal....? Pewnie nic nie sprawi, ze poczujesz sie lepiej, nic procz czasu :( Oby nastepnym razem bylo lepiej, trzymam kciuki.
Musze leciec do pracy. Buzki

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 3 miesiąc temu #519165 przez dominiczzkka
Gravity, to straszne. Bardzo Ci współczuję. Nie wiem co napisac :(

ja mam 20 lat, jestem fryzjerką, i oczekuję chłopca, który będzie miał na imię Bruno, zaczynam swoją aktywność na tym forum, więc mam nadzieję, że jakoś załapiemy wspólny kontakt :) pozdrawiam :)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

3 miesiąc 2 tygodni temu #1066535 przez martaantoniak
Znalazłam tutaj informację że becikowe w uk mozna składac do 3 miesiąca po urodzeniu . Czy to prawda ?

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

3 tygodni 13 godzin temu #1066807 przez angelazalewska
Polecam polską przychodnię w Londynie - Fast Medica, to zespół znanych i zaufanych lekarzy z doświadczeniem, działający na terenie Anglii, świadczący wysokiej jakości usługi medyczne. more informacji na stronie .

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

Moderatorzy: kasiorailona
Reklama

Bestsellery

  • Regularna mama

  • Brioko Baby

  • Dzienniczek ciąży

  • Dzienniczek żywienia

  • Dzienniczek żywienia

Reklama

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2007-2018