Dzienniczek ciąży - sklep internetowy Brioko.pl

Kwietniowe mamusie 2011 come back

7 lata 2 miesiąc temu - 7 lata 2 miesiąc temu #383272 przez Agusiak
Gosiu zgadzam się z dziewczynami, że Hanulka się zmieniła chociaż ja bym ją wszędzie poznała :lol: Ma tak śliczne oczka jak malowane i teraz jeszcze te włoski jej tak się pięknie kręcę, normalnie dziewczyna jak z obrazka :)
Zazdroszczę, że tak chętnie nosi opaski i inne nakrycia głowy. U nas poza czapkami wiązanymi i takimi chustko-opaskami (jak w awatarku) to nic nie przejdzie :dry:

Michaś przystojniak i bardzo mu fajnie w nowej fryzurce :)


Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 2 miesiąc temu #383281 przez sylka
Rosną te nasze dzieciaczki rosną :)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 2 miesiąc temu #383351 przez baby_55
Sylka nie mogłyśmy dopuścić, żeby Czekoladce było smutno z tego powodu, więc szybko dołączyłyśmy ;) hehhe

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 2 miesiąc temu #383446 przez andzia2490
Czołem dziewuszki!
Gosiu popieram dzieciaczki masz śliczne :side:

Właśnie mój starszy syn wyjechał pierwszy raz sam :huh: pojechali na tydzień na zielone przedszkole ale jestem zestresowana jak on sobie da tam radę :unsure: nie spał dzis już od 4 rano co 15 min przychodził do naszej sypialni pytać czy już jedziemy bo jest jasno i żeby sie przypadkiem nie spóźnił bo pojadą bez niego, a jak mąż wracał z hurtowni żeby go zawieść do przedszkola to czekał już w butach z torbą i plecakiem pod drzwiami 10 min wcześniej :lol:



Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 2 miesiąc temu #383474 przez baby_55
na pewno świetnie da radę :)
zobaczysz jaki samodzielny jest :)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 2 miesiąc temu #383738 przez andzia8555
Andzia na pewno sobie poradzi :lol: Mój synuś chociaż ma 8 lat to jeszcze się boi jechać bez nas tylko z obcymi osobami. Chciałam go zapisać na kolonie ale nie chciał :silly: Jeszcze nie jest gotowy psychicznie chyba.





Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 2 miesiąc temu #383892 przez andzia8555
Muszę się pochwalić właśnie znalazłam :silly: siódmego ząbka Antosi :lol:





Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 2 miesiąc temu #384011 przez baby_55
WOW :) gratki dla Antosi :)

u nas dzisiaj okropna pogoda... leje, wieje tak, że głowę chce urwać i brak widoków na jakąś poprawę... buuu chyba nigdzie nie pójdziemy dzisiaj...
na szczęscie zakupy zrobione, więc nic nie potrzebuję ;)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 2 miesiąc temu #384132 przez andzia8555
U nas od 6 rano MEGA burza :ohmy: :ohmy: Wody w pewnych miejscach na ulicy do kolan. Jakaś masakra :angry:
Naszczęście już nie pada ale jest zimno i pochmurno. brrrrrr.........

A my właśnie wybieramy się do mojej mamy na obiadek :laugh:





Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 2 miesiąc temu #384140 przez baby_55
U nas dalej nieciekawie, ale już nie leje tak mocno i wiatr też mniejszy, więc chociaż tyle... ale i tak ze spaceru raczje nici :S no cóż bywa
tle, ze ja z tą moją marudą oszaleję cały dzień w domu... jęczy co chwilę od rana, co chwila coś mu nie pasi, juz nie mam siły.... grrrr chyba czas go uśpić i odsapnąć trochę, bo inaczej nie wytrzymie i go pogryzę ze złości :silly:
a tak poważnie to nawet liczenie to tysiąca nic nie pomaga :huh:

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 2 miesiąc temu #384190 przez sylka
Baby u mnie taka sama pogoda leje jak z cebra. Kuba marudzi bo mu te zeby wychodza miejsca sobie nie może znaleść, wyrzywa się na psie a ja ich 2 ganiam by sobie na wzajem krzywdy nie zrobili :P Teraz na szczęscie śpi a ja mam czas na kawę.

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 2 miesiąc temu #384193 przez baby_55
Sylka ja na szczęście tylko za Adim ganiam, ale pogoda faktycznie dopbijająca, Adi zasnał chwilę po poście więc uż ponad godzine śpi :) trochę spokoju jest i mam nadzieję, ze jak wstanie to bedzie miał lepszy humorek :) ja do herbatki zadłam 6 kawałków drożdżowego ze śliwkami i jest mi dobrze :)

na obiad dzisiaj makaron z sosem pomidorowym, tak bezmięsnie dla nas (dla Adiego mam ugotowane mięsko zamrożone wiec tylko rozmrożę i dodam i bedzie git;) ) sos gotowy, makaron ugotuję dopiero jak małż wróci wiec się moge troche zrelaksować :woohoo:

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 2 miesiąc temu #384200 przez sylka
haha u nas Kuba ma wczorajsze leczo a nam szykuję chińskie danie :P bp leczo wyparowało :D

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 2 miesiąc temu #384213 przez baby_55
właśnie Adi sie obudził, nasikał do nocniczka a pielucha po spaniu suchutka jak zwykle :) a irlandzka pogoda wciąż mnie zadziwia... zaczyna wychodzic słońce i chmury odpływają :) ale fajnie bedzie mozna chociaż na chwilę wyjść i moze pranie zrobię i wystawię na zewnątrz :)

a jeszcze 20 min temu było szaro i brzydko i lało :O normalnie czasem nie nadążam za tymi zmianami ;) kobieta zmienną jest ale to mnie czasem szokuje :silly: choz tym razem bardzo pozytywnie :)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 2 miesiąc temu #384216 przez sylka
U nas nocnik jest do zabawy a jak posadzę to nie wysiedzi dłużej niż kilka sekund.

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

Moderatorzy: ilona
Reklama

Bestsellery

  • Koszulka Regularna mama

    Regularna mama

  • Koszulka Brioko baby

    Brioko Baby

  • Dzienniczek ciąży

    Dzienniczek ciąży

  • Dzienniczek żywienia dziecka

    Dzienniczek żywienia

  • Dzienniczek żywienia maluszka

    Dzienniczek żywienia

Reklama

Karmienie piersią

Testowanie produktów

Blog położnej

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2007-2019