Czy to może być ciąża?

4 lata 9 miesiąc temu #929379 przez Gucia
Dziewczyny, mam mała zagładę sama w sobie... Z mężem staramy się miesiąca on dziecko. Ostatni okres miałam od 26-30 sierpnia, następny powinna dostać 23 września i wciąż go brak... Zrobił am juz trzy testy na każdym z nich jest jedna kreseczka... Od trzech dni zauważył am powiększone piersi, a przy delikatnym maskowaniu biustu i ucisnieciu sutków, wypływa mi kilka kropelek takiego npolprzezroczystego płynu wpadającego w mleczny kolor. Juz sama nie wiem czy to moje nakręcenie się na bejbi czy cos jest na rzeczy... Może cos poradzicie? Buziaki

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

4 lata 9 miesiąc temu #929380 przez moofka
Zrób beta HCG i wszystko będzie jasne.



Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

4 lata 9 miesiąc temu #929642 przez Gucia
Moofka,chetnie bymzrobila, ale pracuje poza miejscem zamieszzkania, a jak wroce z pracy to gabinet gdzie robią bete jest juz nieczynny. dziś bylam u Ginekolozki...zrobila mi wywiad, USG...Nic nowego nie powiedziala ( trzon macicy w tylozgieciu ap 37mm, endometrium 3mm, jajniki obustronnie bez zmian)....stwierdzila ze brak @ moze byc spowodowany tym ze odstawilam tabletki anty, lub cos sie bedzie gniezdzic ale to tez nic pewnego:(... przepisala mi duphaston na wywolanie krwawienia.
I tu teraz moje pytanie, czy któraś z Was miała doczynienia z tymi pigułkami?

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

Moderatorzy: kasiorailonanatmur11
Reklama

Bestsellery

  • Regularna mama

  • Brioko Baby

  • Dzienniczek ciąży

  • Dzienniczek żywienia

  • Dzienniczek żywienia

Reklama

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2007-2019