współżycie po porodzie naturalnym

7 lata 2 tygodni temu #207709 przez sabinkaa
pierwsz 3 m-ce seksu byly ciezkie. troche za ciasno mnie zszyli. ale pozniej wszystko sie dobrze naciagnelo :) i wrocilo do normy. teraz jest fajnie :D

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

6 lata 11 miesiąc temu #221862 przez aniolek2265
Ja jestem dopiero 3 tyg po porodzie, ale gdyby nie szwy w środku i jeszcze te plamienie to już bym chciała :D
ja przez pól ciąży miałam zagrożenie i nici z przytulanek, potem jak mogłam to trochę sie poprzytulałam z mężem, ale jak zaczął brzuszek rosnąć to musiałam długo długo męża prosić ;p a pod koniec to siłą bym go nie skłoniła :D
A teraz mąż jest chętny i czasem mnie zachęca... i mmm... też bym już chciała gdyby nie to co wyżej wymieniłam...

Swoją drogą ciekawi mnie ten pierwszy raz po porodzie

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

6 lata 11 miesiąc temu #222890 przez justyna84
po porodzie zeby nei miec bolu trzeba conajmniej 3 miesiace odczekac i tak jest dyskomfort ale juz nie taki jak zaraz po pologu

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

6 lata 11 miesiąc temu - 6 lata 11 miesiąc temu #222912 przez ifka
z czasem wszystko mija :silly: mi tylko już zostało zgrubienie po nacięciu,ale teraz nie jest już tak wrażliwe na dotyk jak na początku.


[/url]

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

6 lata 11 miesiąc temu #222924 przez sylka
Na szczęscie juz nie odczuwam dyskomfortu w czasie zbliżenia :) Wszystko przeszło z czasem.

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

6 lata 11 miesiąc temu #224642 przez agnes23k
u mnie podobnie :-) zadnej różnicy nie czuje :-)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

6 lata 2 miesiąc temu #408302 przez Kasiulka
Miałam nadzieję znaleźć pocieszenie w tym wątku a tu nic :( mam straszne obawy przed rozpoczęciem współżycia, boję się bólu... W tu piszecie o za ciasnym zszyciu i innych problemach :( ja już nie wiem jak to będzie u mnie :( macie jakieś rady?

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

6 lata 2 miesiąc temu #408314 przez sylka
Kasiulka wszystko mija po jakimś czasie, zobacz to są już stare posty :) Ja już nie odczuwam jakiegokolwiek dyskomfortu. Nic nie boli, nie ciągnie, mąż nie widzi różnicy w porównaniu do sprzed porodu (z resztą wcześniej też nie czuł). Nic się nie porościągało. Mamy taką samą satysfakcję z tego. Dyskomfort na początku jest całkiem normalną rzeczą, gdyż wszystko jeszcze się goi po naturalnym porodzie, macica jeszcze też obkurcza. Nie bój się i nie myśl o tym że coś będzie bolało :) Podejdz do sprawy na luzie bo jak źle się nastawisz to choćby miało być ok bedziesz bała się podświadomie ból i go sobie wmówisz. Taka moja rada.

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

6 lata 2 miesiąc temu #408318 przez Kasiulka
Dziękuję Ci sylka , to cenna rada :)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

6 lata 2 miesiąc temu #408371 przez iwonaryki
Kasiulka napisał:

Miałam nadzieję znaleźć pocieszenie w tym wątku a tu nic :( mam straszne obawy przed rozpoczęciem współżycia, boję się bólu... W tu piszecie o za ciasnym zszyciu i innych problemach :( ja już nie wiem jak to będzie u mnie :( macie jakieś rady?


zgadzam się w zupełności z sylką na wszystko kochana musi być czas ja jestem po trzech porodach teraz a po moim pierwszym porodzie 4 lata minęły jak dopiero zaczęłam współżyć z moim narzeczonym







Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

6 lata 2 miesiąc temu #408385 przez baby_55
Kasiulka najważniejsze, zebyście porozmawiali z partnerem/mężem o tej sytuacji, dla Was obojga bedzie to drugi pierwszy raz, przygotujcie się na to, ze będzie na pewno inaczej, nie wiesz czy gorzej czy lepiej ale inaczej i trzeba się na to nastawić, zachować dużo delikatności, polecam też żele nawilżające intymne (np durex), bo bardzo pomagają i nie spieszcie się a na pewno wszystko bedzie ok :) ja bardzo miło wspominam ten moment, mimo, ze nie bylo idealnie, wszystko działo sie powoli, bez pośpiechu a każdy kolejny raz był coraz fajniejszy i dawał coraz to więcej przyjemności :side:

przeczytaj też to moje skromne wypociny na temat seksu przed ciażą i po niej ;) mam nadzieję, ze pomogłam :side:

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

Moderatorzy: kasiorailonanatmur11
Reklama

Bestsellery

  • Regularna mama

  • Brioko Baby

  • Dzienniczek ciąży

  • Dzienniczek żywienia

  • Dzienniczek żywienia

Reklama

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2007-2018