stop nocemu karmieniu

8 lata 2 miesiąc temu #111411 przez ewelina
Witam wszystkich. chciałabym się dowiedzieć jak wy dziewczyny miałyście przygody z oduczeniem dziecka jedzenia mleka w nocy szczególnie jedzenia z piersi. córka ma prawie 9 miesiecy i chciałabym żeby przesypiała cała noc. do tej pory budzi sie 2 razy w nocy..pozdrawiami dziekuje za wszytskie posty.

[

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

8 lata 2 miesiąc temu #111417 przez martela89
Tez bym chciała to wiedzieć :lol:
Moja jest karmiona piersią,ale na noc dostaje butle kaszki i budzi się ok 3-4 na drugie jedzonko. Ale postanowiłam czekać kiedyś w końcu dorośnie do przesypiania nocy :)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

8 lata 2 miesiąc temu #111426 przez SISUNIA88
Mój mały jak był karmiony cycem(ponad 7 mc) budził się 3-4 razy w nocy... jak przeszłam na butelkę to śpi jak suseł :) czasem się budzi tak o 5-6 daje mu butelkę i śpi do 8 czasem do 9 :laugh:

"Poczęcie dziecka to cud, przed którym człowiek milknie, chyli czoło i klęka"




Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

8 lata 2 miesiąc temu #111447 przez natmur11
mojej znajomej corka jak miala 14 miesiecy wstawala 3 razy w nocy i za kazdym razem wypijala 200ml zageszczonego mleka! a mojej siostry cora 10 miesiecy ma i do dzis przespala cala moze jedna noc. ostatnio budzi sie przynajmniej 5 razy w nocy albo budzi sie o 1 i nie spi do 6, nie pomoglo przejscie na butle ani czopki uspokajace. a moja cora spi cale noce odkad skonczyla 6 tyg. jak zabkowala budzila sie raz w nocy czy dwa a teraz juz nie. nie wiem od czego to zalezy ale odobno dobra metoda jest zamist mleka podanie dziecku wody poprzytulanie. czasem maluchowi brak bliskosci poprostu. bo-co.info/forum/dziecko/rozw...rzespi-cala-noc.html poczytaj tu sie troche mam wypowiedzialo





#

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

8 lata 2 miesiąc temu #111459 przez Mirella
Natmur to ja Ci powiem od czego to zależy, ja też mam Klaudię i też nie wiem co to nieprzespane noce :lol:



Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

8 lata 2 miesiąc temu #111516 przez Emme
a ja mam Tolę i też śpię :P hiih
u nas jakoś zbiegło się to z przejściem na butelkę. po ok 5 tyg Tola spała całe noce. wcześniej wstawała 2 razy (raz ja karmiłam, raz tatuś ściągniętym mlekiem). teraz bardzo sporadycznie się obudzi w nocy, czasem w ogóle nie wstaje do niej, chyba że zacznie płakać. a wtedy albo jej ciii'cham albo daję troszkę picia.

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

8 lata 2 miesiąc temu - 8 lata 2 miesiąc temu #111583 przez Manga
Ewelina, nocne ucztowanie przy piersi jest normalne dla dziecka w tym wieku!
Karmienie nocne piersią to jedzenie mleka z dużą zawartością tłuszczu (mleko nocne jest w niego bardzo bogate). Jeśli córcia budzi się w nocy na jedzonko, to po prostu mądrze wykorzystuje najprostszą metodę do "dowiezienia" organizmowi tego czego potrzebuje.

Nie rezygnowałaby z nocnego karmienia! Mała sama z niego zrezygnuje. Oczywiście musisz pamiętać o urozmaiconym manu w ciągu dnia, pożywnej kolacji... Ja karmiłam w nocy do 15 miesiąca ;)

Mam na myśli cały czas tylko i wyłącznie karmienie piersią!

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

8 lata 2 miesiąc temu - 8 lata 2 miesiąc temu #111586 przez Emme
mojej koleżanki brat skończy w listopadzie 3 lata i do dzisiaj budzi się min. 2 razy (nie jest karmiony piersią) i domaga się "kałka" (kakałka)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

8 lata 2 miesiąc temu #113954 przez mysia-sia
Skończenie z nocnym karmieniem nie jest metodą na przesypianie nocy:)
Ja karmię piersią, ale od jakiegoś miesiąca wyeliminowałam nocne karmienia, bo byłam zwyczajnie wykończona po takich przebudzeniach... Kuba budził się co 3 godziny. Oduczyłam go jedzenia w nocy podając zamiast cyca wodę lub herbatkę. Przestawił się szybko i bezboleśnie. Ale nadal budzi się 1-2 razy w nocy na piciu. I cały czas nie wiem od czego to zależy, że jedna noc będzie przespana,a druga z pobudkami:)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

8 lata 2 miesiąc temu #114085 przez iva 20
witam dziewczyny :) mialam mysl zeby sie tutaj przyczepic no i jestem :) boo tak sobie mysle ze moj ginekolog wyznaczym mi dzien porodu na 1listopada ale przeciez moze wyjsc wczesniej dzidzia w pazdzierniku wiec mysle ze sie przylacze :) Jak sie dziewczyny czujecie i jak tam wasze bobaski bylyscie juz na usg :) macie jakies fotki :)




Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

8 lata 2 miesiąc temu #114111 przez asia26
iva20 to zaparszamy do watku mamusie pazdziernik 2011 :) a mi tam nocne karmienie nie przeszkadza bo jesli Oliwia sie na nie budzi to widocznie tego potrzebuje :)


Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

8 lata 2 miesiąc temu #114115 przez iva 20
wiem ze mam tam isc :P hehe pomylilo mi sie i wyslalam hehe :lol:




Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

8 lata 1 miesiąc temu #136578 przez dodasia1992
A mój synek sam przestał sie budzic na karmienie w nocy i przesypiamy cale noce;)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 8 miesiąc temu #223790 przez mamamia
nasz synek rowniez ciagle sie budzi w nocy - jakies 2 - 3 razy, a ma roczek :/
i postanowilam rowniez poczekac az z tego wyrosnie :D
nie mam pomyslu na to jak to zmienic :/

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 8 miesiąc temu #223878 przez Katunia
U nas tez sa pubudki w nocy.
Po walce z odstawieniu mleka w nocy przez podawanie herbatki jakos sie udalo to zlikwidowac. Jednak nie da zlikwidowac tych pobudek gryyy budzi sie 2-3 razy
Tomus ma roczek i nie wiem kiedy z tego wyrosnie

http://s2.pierwszezabki.pl/042/0421939a0.png?9693

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

Moderatorzy: kasiorailonanatmur11
Reklama

Bestsellery

  • Regularna mama

  • Brioko Baby

  • Dzienniczek ciąży

  • Dzienniczek żywienia

  • Dzienniczek żywienia

Reklama

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2007-2019