Mamusie Lipiec 2016

1 rok 4 miesiąc temu #1064947 przez madzialenka
Eee Magmus za specjalnych widoków nad morzem nie bylo;))dookoła woda tylko i piach;)hahahaha Cornick halo halo odezwij się jeszcze a nie za następne 3mies;))

No to ja zasługuje po Magmus i złożę również wszystkim roczniakom życzenia sto lat i samych sukcesów że zdobywania nowych umiejetnosci;))


Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

1 rok 4 miesiąc temu - 1 rok 4 miesiąc temu #1064962 przez Ewaaa1988
Czeeesc :)
Wysylam wam roczkowa Milenke :)

Załącznik IMG_20170804_080420.jpg nie został znaleziony




Załącznik IMG_20170804_080817.jpg nie został znaleziony



Chyba u wiekszosci na urodzinach dziewczynek króluje tort z Minnie :laugh: My tez mielismy Minnie :laugh:
Ja po wtorkowej wizycie dalej nie dowiedzialam sie czy chlopak czy dziewczynka bo raz widziala to a raz to, zalezy jak sie ulozylo i z ktorej strony zlapala obraz, raz byl cien siusiaka a raz doslownie nic miedzy nozkami wiec jeszcze poczekamy :) ale rosnie szybko, mam 20tydz a wymiary na 22tydz, moze pozniej przystopuje ze wzrostem :laugh:

O matko! Cornick! Jasiu juz tyle umie? :woohoo:
Milenka to leń, jak chcę zeby powiedziala mama to mowi ta ta albo te te albo jeszcze cos innego po swojemu ale jak glodna czy spiaca to wtedy powie ma ma albo maaaam czyli łapie powoli kogo wołać do spania i jedzenia :laugh: No i nie nie nie nie umie tez krzyczec :laugh:



Załączniki:

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

1 rok 4 miesiąc temu #1064963 przez Ewaaa1988
Szczepila ktoras z was swoje dziecko przeciw pneumokokom? Szczepionka prevenar13.
Do mnie pielegniarka teraz dzwonila czy sie zapiszemy na darmowe 2dawki bo w tym roku jest refundowana ta szczepionka a normalnie cos kolo 500zl sie placi i mam czas na zastanowienie ale na necie sa rozne opinie o tych szczepionkach wiec nie jestem za bardzo przekonana... :unsure:



Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

1 rok 4 miesiąc temu #1064967 przez Smerfetka005
Tak my szczepilmy, sto lat wszystkim maluchom :)Milenka slodka :) Ewa ktory to miesiac juz masz?

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

1 rok 4 miesiąc temu #1064968 przez Ewaaa1988
Smarfetka pod spodem mam suwaczek z tygodniem ciazy :cheer:
A nie balas sie komplikacji poszczepiennej? Czytam i czytam i przerazaja mnie opisy niektorych osob i to chyba one przestrzegaja mnie przed szczepieniem, nie wiem czy sie odwaze... :dry:



Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

1 rok 4 miesiąc temu #1064971 przez magmus88
Hej :)

Ewcia - śliczna Mila! Teraz prosimy o zdjęcie domku :)

Ja szczepiłam na pneumo. A czemu darmowe? Bo z chęcią bym się załapała hahha. My mamy dwie dawki za sobą. Teraz będzie trzecia.

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

1 rok 4 miesiąc temu #1064974 przez Ewaaa1988
Nie wiem czy to tylko ta przychodnia dostala refundowane czy ta gmina czy wojewodztwo... Nie mam pojecia. Dzwonilam do ciotki pytac i ona szczepila dopiero teraz niedawno w wieku 4lat corke bo lekarz im zalecil bo duzo chorowala to moze my tez poczekamy i zobaczymy jak bedzie z jej ukladem odpornosciowym w przedszkolu i pozniej zdecydujemy czy szczepic czy nie, wiadomo ze pozniej bedzie platna ale przerazaja mnie niektore historie wiec najzwyczajniej boje sie teraz ja zaszczepic :( Jak nie zapomne to jutro zrobie zdjecie ;) a co? Chcesz sie zapatrzyc? ;) :cheer:



Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

1 rok 4 miesiąc temu #1064982 przez magmus88
Ewka - no właśnie poczytaj jeszcze.... bo w przedszkolu mała będzie bardziej narażona na pneumokoki. Bo będzie miała styczność z większą ilością osób - przede wszystkim dziecmi.

Ewka p zeby od samego patrzenia brzuch rósł hahahah. Ja swój bez ciązy mam duży :D ahhahah

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

1 rok 4 miesiąc temu #1064983 przez Ewaaa1988
Ale organizm kilkuletniego dziecka lepiej zniesie szczepionkę a nie daj Boze cos by sie stalo tak jak innym dzieciom to bym sobie nie wybaczyla tego ze jej zycie zaryzykowalam dla jakiejs glupiej szczepionki. Wiecej jest opinii ze wszystko jest w porządku po tej szczepionce i nic sie nie dzieje aleja nie wiem w ktorej grupie Milenka by sie znalazla i chyba wole nie ryzykowac. Zwyczajnie sie boje...



Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

1 rok 4 miesiąc temu - 1 rok 4 miesiąc temu #1064984 przez magmus88
Wiadomo - zrozumiałe :) ale na czas przedszkola bym tego nie zostawiała heheh.

Co do tortów :D to ja się też pochwale.
Mieliśmy dwa bo dwudniowa impreza hehe.


Część wiadomości jest ukryta dla gości. Proszę zaloguj się lub zarejestruj aby ją zobaczyć.
Załączniki:

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

1 rok 4 miesiąc temu #1064993 przez Smerfetka005
Wow jakie piekne torciki :) imprezy sie udaly?;)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

1 rok 4 miesiąc temu #1064994 przez Smerfetka005
Jesli chodzi o szczepionke Ewka to nie balam sie mysle ze nie zaszkdzi a pomoze:) obys i Ty doszla do takiego wniosku :)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

1 rok 4 miesiąc temu #1065197 przez Sevilla
Dziewczyny nie nadrobię. Basia zaczęła swój bunt rocznika, o wszystko jest pisk, wrzask, tupanie nozkami.
Interes kwitnie, mam dostęp do lnu i oczywiście jestem wstanie uszyć. W sumie nie ma dnia, bym nie szyła lub by nietrafiło się nowe zamówienie. Jedynie niedzielę robię sobie w 100% dla rodziny. Basialudek śmiga jak szalony, od 1 sierpnia poszła do żłobka, liczę na to, że za łapię bakcyla i poczuje się tam dobrze. Jak narazie jest płacz i szukanie mamy. A jak tylko ją odbieram, łapie mnie za koszulkę i woła daj didi
No i macie rocznego Basialudka

Załącznik IMG_0754.jpg nie został znaleziony



Załączniki:

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

4 miesiąc 2 tygodni temu #1067614 przez madzialenka
Halo halo.jak Wasze skarby?? Zagląda tu ktoś jeszcze??


Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

Moderatorzy: kasiorailonanatmur11
Reklama

Bestsellery

  • Regularna mama

  • Brioko Baby

  • Dzienniczek ciąży

  • Dzienniczek żywienia

  • Dzienniczek żywienia

Reklama

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2007-2018